NAJAVE, OBJAVE

POZIV ZA IZLAGANJE NA 55. MEĐUNARODNOJ SMOTRI FOLKLORA ZAGREB “SAJAM TRADICIJSKIH OBRTA I SUVENIRA”

Poštovani,

Od 28. 7. do 1. 8. 2021. na Trgu bana Josipa Jelačića organiziramo „Sajam tradicijskih obrta i suvenira“ u sklopu 55. Međunarodne smotre folklora Zagreb. Radno vrijeme sajma je od 08.00 do 20.00 sati.

Sukladno statusu i ciljevima MSF Zagreb, kao nacionalnog festivala koji promiče tradicijsku kulturu i narodnu baštinu, preporuka je da se u popratnim priredbama izlaganje i prodaja ograniči na proizvode isključivo domaće radinosti vezane uz tradiciju te ponudu suvenira koji će doprinijeti turističkoj ponudi Zagreba i Hrvatske.
Sajam u sklopu Festivala će se održati u skladu sa svim preporukama, mjerama i odlukama Hrvatskoj zavoda za javno zdravstvo i Nacionalnog stožera civilne zaštite Republike Hrvatske.

Sudjelovanje na sajmu moguće je pod sljedećim uvjetima:

  • ako se izlažu proizvodi za koje je potrebna posebna dozvola nadležnih tijela, izlagači su je dužni ishodovati prije pristupanja sajmu,
  • izlagači su dužni regulirati svoje financijske obveze prema Ministarstvu financija RH te sukladno tome organizator ne snosi odgovornost za eventualne propuste,
  • organizator nije u mogućnosti osigurati strujni priključak,
  • korisnici su dužni izlagački prostor održavati urednim,
  • uplata je neopoziva,
  • organizator ne preuzima odgovornost za eventualnu štetu nastalu tijekom manifestacije,
  • u slučaju da se ne prikupi dovoljan broj kvalitetnih izlagača, sajam se neće održati, o čemu ćete biti pravovremeno obaviješteni,
  • pristup motornim vozilima nije dozvoljen na Trg bana Jelačića.

Cijena najma štanda za navedeni period iznosi 1.600,00 kuna. Molimo vas da ispunjenu i potpisanu PRIJAVNICU zajedno s IZJAVOM pošaljete najkasnije do četvrtka, 15. 7. 2021. na mail slavenka.babic@pirn.hr. Temeljem Vaše prijave ispostavit će Vam se račun za plaćanje najma te ugovor o poslovnoj suradnji. MOLIMO PLAĆANJE IZVRŠITI TEK PO ISPOSTAVLJENOM RAČUNU NA VAŠ E-MAIL. Nakon ispostave računa potrebno je uplatiti 50% od ukupnog iznosa (800,00 kuna). Rok za uplatu prve akontacijske rate je ponedjeljak, 19. 7. 2021., dok je ostatak potrebno uplatiti do 25. 7. 2021.

U slučaju otkazivanja suradnje od strane izlagača nakon isteka otkaznog roka, organizator nije obvezan vratiti uplaćeni iznos. U slučaju da se Sajam ne održi zbog nedovoljnog broja izlagača, epidemijskih uvjeta ili elementarne nepogodne, uplaćeni predujam bit će vraćen izlagačima.

U vezi sudjelovanja na sajmu, kontaktirat će vas naša koordinatorica Slavenka Babić te s vama dogovoriti sve detalje.